Další skalní město, tentokrát Hruboskalsko se dostalo do výběru tratí pro Sportigo Challenge. Tentokrát to bude nahoru a dolů, a to doslova. první polovina trati je výběh směrem ke skalám, vzhůru do Hruboskalska. A druhá polovina naopak, seběh dolů a okolo Věžáku zpět k cíli.

Užijte si i tuto trať. Z první poloviny se zaměřením na svaly a plíce, v druhé polovině na rychlost.

Popis trasy

Start a cíl u známého parkoviště u rybníku Věžák – běží se po zelené, směr Radeč – po silnici, cca 800 m – po zelené zahnout na stezku – rozcestí Nad Čertoryjí, přeběhnutí silnice – pozor ! prudký seběh v lese – dál po zelené – rozcestí Pod Nouzovem, po zelené – rozcestí Pod Radčí – nahoru po zelené na Radeč – rozcestí U Radče, po červené, směr Hrubá Skála – Arboretum – stále po červené – rozcestí U Adamova lože – kousek po silnici, okolo zámku Hrubá Skála – u hřbitova dále po stezce, stále po červené – seběh lesem až k rozcestí Vežické údolí – doprava po žluté, okolo rybníku Věžák k cíli.

Nahoru dolu Hruboskalskem

povrch: trail

délka: 13,1 km

převýšení: 297 m

Poznámky k trase a památky v okolí

Parkoviště

parkoviště u rybníku Věžák

Občerstvení

Kiosek u zámku Hrubá Skála, restaurace Hrubá Skála

Památky a zajímavá místa

Hruboskalsko, zámek Hrubá Skála, hrad Valdštejn

Kde sdílet

Své běžecké zážitky z tras můžeš sdélet ve facebookové skupině Sportigo Český ráj Challenge a v aplikaci Strava, kde s můžeš přihlásit do clubu Sportigo Český ráj Challenge.

Samozřejmě můžeš své výsledky sdílet na dalších sociálních sitích. Budu rád za používaní oficiálních hashtagů:

#sportigochallenge

#sportigoceskyraj

Kompletní info o Sportigo Challenge

Kompletní info, pravidla a přehled všech tratí Sportigo Český ráj Challenge najdeš na stránce: www.sportigo.cz/sportigo-cesky-raj-challenge

Vydej se do Českého ráje a prožij běžecká dobrodružství na stezkách po tomto krásném koutě České republiky.

foto – autor: Michal Kudrna

mapy a údaje o km a převýšení: mapy.cz

Sledujte mě:

Kdo to tady vše píše:

Michal Kudrna, běhám po stezkách, nejčastěji v Českém ráji a v Krkonoších. Píšu, občas něco vyfotím nebo sestříhám.  Osobní motto: Více poznat, více zažít.