Trail okolo Besedických a Suchých skal

27. 5. 2020

Ta oblast je nádherná, kopce, lesní cesty, skály. Mluvím o Malé Skále a okolí a právě sem jsem zasadil trasu dalšího trailu, kterou jsem zařadil také do doplňkových tras Sportigo Challenge Český ráj.

Bando, trasa vás nadchne, ale také se na ní pořádně zadýcháte. Má sice jen 6,6 km, ale ty kopečky, ty kopce, nejsou zadarmo, nějakou tu kapku potu a vydanou energii vás to bude stát. Jdeme na to, zaparkujte na Malé Skále a rozcičte se a pomalu se přesuňte na místo startu u Boučkova statku.

Popis trasy

Start je u křižovatky vedle Boučkova statku – směr k pomníkům, šikmo vlevo a od rozcestí po zelené do Besedických skal – výběh z malé Skály a stoupání – rozcestí U tůňky – po modré doleva – až k rozcestí U kalicha, Besedice – po červený, směr Besedice, za nimi cca 400 metrů po silnici – na křižovatce napojení na zelenou – mezi poli a stoupání lesem – rozcestí Nad Suchými skalami – doleva, dál po modré, okolo Suchých skal – Prosíčka – po modré seběh do Malé Skály – cil u Boučkova statku

Okolo Suchých skal

• povrch: převážně trail
  • délka: 6,5 km
  • převýšení: 302 m

Poznámky k trase

Parkování

Parkoviště Malá Skála ( za poplatek )

Občerstvení

• Malá Skála: Boučkův statek, Maloskalský pivovar, Žluté lázně, Pizzařství
  • Besedice: občerstvení u parkoviště

Zajímavosti na trase a v okolí

Besedické skály, Suché skály, Vranov – Pantheon, Malá Skála, zřícenina hradu Frýdštejn

Kde sdílet

Své běžecké zážitky z tras můžeš sdélet ve facebookové skupině Sportigo Český ráj Challenge a v aplikaci Strava, kde s můžeš přihlásit do clubu Sportigo Český ráj Challenge.

Samozřejmě můžeš své výsledky sdílet na dalších sociálních sitích. Budu rád za používaní oficiálních hashtagů:

#sportigochallenge

#sportigoceskyraj

Kompletní info o Sportigo Challenge

Kompletní info, pravidla a přehled všech tratí Sportigo Český ráj Challenge najdeš na stránce: www.sportigo.cz/sportigo-cesky-raj-challenge

Vydej se do Českého ráje a prožij běžecká dobrodružství na stezkách po tomto krásném koutě České republiky.

foto – autor: Michal Kudrna

mapy a údaje o km a převýšení: mapy.cz

Sledujte mě:

Kdo to tady vše píše:

Michal Kudrna, běhám po stezkách, nejčastěji v Českém ráji a v Krkonoších. Píšu, občas něco vyfotím nebo sestříhám.  Osobní motto: Více poznat, více zažít.